vrijdag 25 juni 2010

Eggbeater...????

In mijn enthousiasme, pakken mijn lappen wel eens iets te uitbundig uit om goed bruikbaar te zijn.





Bij Constance Rose zag ik twee mogelijkheden om zo´n lap tot rust te brengen.

Door er een raster overheen te printen,
bijvb. met versterkt gaas:









Of door de lap te stempelen met een ouderwetse ´eggbeater´...

ja dat moest ik ook eerst even uitzoeken, maar ze bedoelde dit apparaat:















Dat wordt weer snuffelen op rommelmarkten, daar is mijn schoonmoeder een echte kei in! Laatst vond ze een verroest ijzeren pannetje, daar wil ik dit weekend ook eens mee gaan experimenteren.

Naschrift: Mijn bezoekje aan de kringloopwinkel en mijn schoonmoeder, leverde dit doosje vol experimenteerspul op, inclusief twee ´eggbeaters´! Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: