woensdag 3 augustus 2011

Mesh work

Vandaag heeft Suze ons geleerd hoe je met meshwork, het vlechten van stroken stof, hele bijzondere resultaten kunt krijgen. Hier een paar van haar eigen voorbeelden:


Ik heb twee lappen gemaakt:

PS. Quiltpolitie: deze zwarte naden/tussenruimte is een bewuste keuze ;-).


En met mijn nieuwe hobby ´instantquilten via Photoshop' kon ik gelijk even kijken wat ik er verder nog mee kan. Hier een vergroting van de eerste foto met een gradatie kleurfilter eroverheen, in combinatie met de twee mesh-lappen die al klaar zijn. Ik ga maar eens aan het verven ;-), kijken of ik er in de buurt kan komen:


Bedankt voor de leuke workshop Suze!

4 opmerkingen:

mia zei

Die laatste ziet er goed uit. Het is leuk werken met deze techniek.
gr.mia

Hannie de Beer zei

Wat is dit leuk werk zeg! Je hebt er meteen al best ingewikkelde werkstukjes van gemaakt. Met het fotoshoppen is het helemaal apart!

Suus zei

Leuk berichtje Nienke.

christina zei

Heb je dit even in 1 workshop geleerd? Dat is wel even erg snel zeg.