vrijdag 29 juni 2012

Hard doorwerken

Zo, knoop doorgehakt over Venetie, die de wereld wordt ingestuurd onder de naam Venetiaans Blue, Venice Blue, ik heb het gehouden bij het oplichten van de horizon en er geen element of kleur meer aan toegevoegd.


 Deze gaat naar de studenten-expositie van Sue Benner´s masterclass in Ste Marie in september.

In diezelfde masterclass maakte ik als oefening een collage nav. een foto van een jurk van Iris van Herpen (nog tot 23 september in het Groninger museum, aanrader!):


Ik ga kijken of ik daar deze dagen een begin mee kan maken. Het negatieve contrast bevalt me!

7 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Nog een kleur toevoegen, zou nóg drukker worden, nee mooi zo laten en het ziet er spannend uit vind ik.
Volgende week een dagje naar Groningen, dat lag al in de planning. De Canadese schildersgroep moet ook prachtig werk bieden daar (tt gaat morgen van start).

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Heel byzonder, je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt.

ann vanherle zei

Venetie is zeer mooi geworden en hoop het in het echt te mogen bewonderen in de Elzas

Hannie de Beer zei

Inderdaad,gewoon zo laten. Hij is prachtig! Leuk dat hij wordt gexposeerd.
Je collage is erg goed vind ik. En de tt in Groningen is heel bijzonder. Veel plezier!

Christel Sins-Camp zei

Je maakt een quilt naar je eigen zin en niet naar die van anderen! Hij is heel mooi geworden en ik hoop dat ik ook tijd heb om 'm te zien hangen in Frankrijk.

christina zei

Het is echt een plaatje nienke. Hoop toch zo dat je er zelf nu ook tevreden mee bent. Dat is wel een leuke bijkomstigheid he dat je nu mag exposeren in frankrijk.

EN zo'n collage, ik gruw ervan. Vol bewondering zie ik zulke werkstukken van anderen maar zelf???? NEE.

Suus zei

Nou helemaal goed zeg de Venice. En je abstracte weergave vind ik ook erg goed.