woensdag 23 januari 2013

Nogmaals Iris van Herpen

Afgelopen weekend kreeg ik het boek van Iris van Herpen, een zeer getalenteerde mode-ontwerpster die prachtige en ingenieuze dingen maakt.


Ik vroeg me net af waar ze nu mee bezig zou zijn, tot ik zojuist las dat ze op de Paris Fashion week met kleding in 3D print komt waarbij zowel harde als zachte materialen zijn gecombineerd.


Mooi he? In december kocht ik een stukje (door haar afgekeurd) bewerkt leer, in de stoffenoutletzaak Trickle Down in Arnhem. Ik moest erg om mezelf lachen dat ik het leuk vind om dat in huis te hebben. Met het boek erbij, een groots bezit ;-)!

7 opmerkingen:

Aart zei

Er is nog leer over zag ik vorige week bij Trickle Down.
http://quiltaart.blogspot.nl

joke zei

Ik hoor Aart altijd over die winkel. Als ik weer eens in Arnhem ben zal ik toch eens op zoek gaan.

Hannie de Beer zei

Geweldig. Inderdaad een groots bezit! Ik ben ook helemaal weg van haar ontwerpen ,die meer kunst dan draagbaar zijn! En die lap leer is helemaal het einde!

Jozet Berkhout zei

Zou ik ook heel leuk vinden om beiden in huis te hebben. Ik ging vele malen vorig jaar naar het museum in Groningen, waar ze exposeerde.

Suus zei

Nou wat zijn dat een prachtige ontwerpen he`. Mooi bezit.

Liesbeth Wessels zei

Op facebook bij mijn eigen staat een prachtige link naar een teaser van haar voor de amsterdamse week. Heel indrukwekkend. groeten van liesbeth

José zei

Ik snap helemal dat je hiervoor valt. Tjonge wat mooi en dat is dan mislukt!!!!