maandag 18 maart 2013

Fireblog

In de maand maart op het And then we set it on fire-blog heeft Jane Dunnewold de aftrap gedaam met een essay, waarin ze oproept om het juiste instrument voor het karwei te kiezen (en daar niet op te bezuinigen). Inmiddels hebben een aantal groepsleden hun favoriete 'tools' gedeeld. En ik kon het niet laten om mijn nieuwste aankoop erbij te zetten, een snoerloze handstofzuiger... echt ideaal om de tafels stofvrij te houden.



Ondertussen zat ik dit weekend niet stil, in april is het mijn beurt en daarvoor heb ik dit 3D werk voorbereid:
 
 

Hierin komt alles samen wat ik leuk vind, verven, 3D effecten, optische illusie. Begin april met handleiding op het Fireblog!

11 opmerkingen:

Wilma zei

Dit vind ik mooi Nienke, mooie kleuren ook. Neem je het mee de volgende les?

Hannie de Beer zei

Een prachtig werkstuk, met mooie bewerkingen! En wat zul je plezier hebben van je stofzuigertje!

mia zei

Nu maak je je volgers heel nieuwsgierig met je 3D ontwerp. Leuke stofzuiger.

Beth zei

I am looking forward to that!!

Ineke zei

Nee, stilgezeten heb je zeker niet. Dat belooft weer wat.

janneke zei

Mooi Nienke! En zie ik plooi werk?

marjolijn zei

Ziet er spannend uit! Ik kijk uit naar de beschrijving.

Janny de Roo zei

Mooi werk, prachtige kleuren.....we zien het binnenkort wel op de Fireblog...!

christina zei

ha, dat 3d was ik ook al mee bezig in mijn hoofd. Maar jij geeft er wel een heel mooie look aan.

Wijmpje.blogspot.com zei

Wat is dit ook mooi zeg, prachtig.
Weet je, ik heb een boekje gevonden over 3D werken van Ernst Rottger en Dieter Klante en daar staan hele bruikbare dingen voor jou in denk ik.
Ik neem het volgende week wel mee.
Groetjes.

José zei

Ha Nienke, loop je nog niet naast je schoenen van alle complimentjes? Die van mij krijg je ook weer. Zo mooi gedaan!